نمایندگی رسمی سامسونگ

ساخت وبلاگ

جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ

خریداران محترم و خانواده بزرگ محصولات سامسونگ :

فروش ویژه لوازم خانگی سامسونگ با تخفیف جشنواره به صورت مستقیم در نمایندگی رسمی سامسونگ:

خريداران محترمی كه از تاريخ 14/10/95 لوازم خانگی سامسونگ که شامل یخچال فریزر سامسونگ, ساید بای ساید سامسونگ, ماشین ظرفشویی سامسونگ, ماشین لباسشویی سامسونگ, مایکروویو سامسونگ (مطابق مدل های خاص ذکر شده در جشنواره) می باشد را از نمایندگی رسمی سامسونگ خریداری نمایند از تخفيفات نقدي جشنواره بهره مند خواهند شد و در هنگام خرید مبلغ هدیه از مبلغ خرید کسر می شود.

با توجه به وقت محدود این جشنواره، با مراجعه به وب سایت نمایندگی رسمی سامسونگ www.allsamsung.ir و یا تماس با شماره دفتر مرکزی 86086010 و یا مراجعه به فروشگاه سامسونگ (مگا استور سعادت آباد 88697020) خرید خود را انجام داده و از تخفیفات ویژه این جشنواره بهره مند شوید.

نمایندگی رسمی سامسونگ...
ما را در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ دنبال می کنید

برچسب : جشنواره سامسونگ , محصولات سامسونگ , لوازم خانگی سامسونگ , ساید بای ساید سامسونگ , یخچال سامسونگ , یخچال فریزر سامسونگ , ماشین لباسشویی سامسونگ , ماشین ظرفشویی سامسونگ , مایکروویو سامسونگ , نویسنده : نمایندگی رسمی سامسونگ allsamsung بازدید : 223 تاريخ : 15 / 10 / 1395 ساعت: 15:41

پرینتر سامسونگ

در زمان انتخاب یک پرینتر، اکثر متقاضیان علاوه بر در نظر گرفتن قیمت، به پارامترهای دیگری نظیر سرعت و کفیت نیز دقت داشته و تصمیم آن ها برای رعایت توازن بین پارامترهای ذکر شده می باشد. شرکت سامسونگ با ارایه پرینترهای پیشرفته و قیمت مناسب، به دنبال جلب رضایت مشتریان خود میباشد. پرینتر های سامسونگ متون و تصاویر شما را با کیفیتی منحصر به فرد چاپ و اسکن می کنند. شما می توانید با پرینت کردن جزئیات بیشتر، تصاویری واضحتر و شفافتر داشته باشید.

پرینتر های سامسونگ با قابلیت های:کیفیت بالای کارهای چاپی، سرعت و کیفیت حرفه ای، صرفه جویی در تعداد کاغذ،کارایی بیشتر با قدرت دو برابر ، صرفه جویی در مصرف تونر و ... موجود میباشند. نمایندگی رسمی سامسونگ با داشتن سایت رسمی www.allsamsung.ir شرکت سامسونگ آمادگی دارد تا کلیه محصولات سامسونگ از جمله پرینترهای سامسونگ را با شرایط مناسب برای خرید هموطنان عزیز در سراسر ایران ارایه کند.

پرینتر سامسونگ خودتان را با انتخاب ویژگی مورد نظرتان پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 86086010 تماس بگیرید. خریداران محترم میتوانید به سایت رسمی ما www.allsamsung.ir مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا در صورت تمایل برای خرید حضوری به شعب ما در تهران مراجعه کنید.

لطفاً در هنگام خرید از اصل بودن محصولات سامسونگ و گارانتی رسمی شرکت سامسونگ اطمینان حاصل فرمایید.

زندگی ایده آل با محصولات سامسونگ...

نمایندگی رسمی سامسونگ...
ما را در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سامسونگ , پرینتر , فاکس , قیمت پرینتر , دوربین دیجیتال سامسونگ , دوربین دیجیتال , دوربین مداربسته بیسیم, نویسنده : نمایندگی رسمی سامسونگ allsamsung بازدید : 200 تاريخ : 7 / 10 / 1395 ساعت: 15:50